Sabtu, 16 Januari 2010

Radioterapi???




14 januari macam biasa aku pergi check up di Hospital Ampang dan lagi sekali doc agak mengecewakan aku..kali ini doc cakap aku tak boleh cont pengajian lagi coz sel kanser tu masih ada dan aku perlu meneruskan rawatan iaiitu radioterapi. em...dalam hati aku bercampur baur..mahu tak nya..aku dah rasa ok dan bersemangat nak blaja lagi.tb2...khabar yang tak best doc bagi.26 jan ni...aku akan bertemu doc pakar onkologi untuk arrange tarikh..mintak2 kali ini smuanya sucsess..amin.

5 ulasan:

  1. Untuk mengejar ilmu kita boleh kejar sepanjang hayat tapi untuk mendapat kesihatan sepanjang hayat tidak mungkin dik so fokus tahap kesihatan betul2 baik baru fikir sambung study.

    Macam iklan majerin Planta, badan sihat otak cergas...hehehe

    BalasPadam
  2. time kasih kak siti...huuhu

    BalasPadam
  3. sye pon bakal masok wad transplan spital ampang..
    tpi doktor dh ckp awl2 selepas wat tansplan kene wat radioterapi psl kanser sye tumbuh balek...adoooiyaih..pening dibuatnye..

    skang sye wat kimo ais yg ke3..pastu masok wad
    tranplan dlm bulan4 psl bulan3 name sye xde..
    hmm..sabar jela..

    BalasPadam
  4. mana ya agknya adik along ni? btambah sihat gaknya...

    BalasPadam
  5. Salam, melati. Cuba pi berubat cara rawatan alternatif di Darussyifa, Bangi. Yang diasaskan oleh Y.B Tuan Guru Dato' Haron Din..
    Man pernah mengaji di situ. Pernah beberpa pesakit yang xboleh diubati berjaya diubati di situ dengan izin Allah SWT.

    Darussyifa pon ade laman web. Ustaz Haron mengubat hanya pada hari Selasa. Tapi nak dapat no rawatan berubat dgnnya hanyalah 200 yg pertama. Datanglah awal pagi. InsyaAllah..

    BalasPadam