Selasa, 3 Disember 2013

Disember 2013....

Assalamualaikum..... Alhamdulillah..syukur sgt msh lg bernafas,dpinjamkan usia.. diam x diam dh hmpir 6 bulan berulang alik dr hosptal ampang ke kluang,dlm tempoh tu jgk ak 5 bulan x mampu berjalan dan hampir sebulan alhamdulillah ak berusaha sedaya upaya jalan mengunakn tongkat..syukur sgt dpt jln.walaupun goyang2,at least dpt jgk mengerakkan tubuh yg semakin mengemok..dpt g tandas sendiri...syukur sgt...dpt nikmat ni kembali.. Dlm tempoh rawatan ni,mcm2 kimo yg doc bg, 1.3x cyclo 2.2x mtx 3.3x gimcitabin (ejaan mmg xbtl,ikot blh eja..hihi) 4.xth nm ubt kimo mkn yg skrg ni.. Kesan kimo pon xsm sgt mcm dl,yg sm,pening2,sakit2 bdn,muntah..rmbut pon xgugur sgt.. Kputsan petscan mnunjukkan sel knser ni mmg nakal,dia mengecil tp pd ms yg sm..ad jgk jln2 kt tempt ln.p bdasarkn pd dr.ong,insyallah msh blh drawat..syukur... 10 jan 2014 nnt bermula lah perjuangan utk 2nd transplant..gn darah mak... mak..... terima kasih sbb sanggup dermakan darah mak utk along.. Along ni anak mak yg nakal,degil.... Along kdg2 xth nk ucap terima kasih.... Mak sanggup buat apa shja utk anak mak yg degil,yg suka mrh2 ni, Mak tahan semuanya.... Along mtk maaf mak,kdg2 along takot... tanpa mak..siapalah along Mak dan ayah lah tempat along menumpang kasih.. Sempena ulang tahun mak pada 1 d1sember, Xde apa yg along mampu bg... Selain ucapan terima kasih..... along syg mak dunia akhirat.. Kasih ibu hingga ke syurga... Maafkn along blum dpt membahagiakn mak n ayah...

9 ulasan:

  1. insyaallah awak akn sembuh sepenuhnya. doakan sy juga yg sdg under treatment d hospital ampang.

    BalasPadam
  2. Be strong :')

    BalasPadam
  3. Salam. Saya dah jumpa ngan ubat kanser Alhamdulillah ramai yg dah sembuh dan dapat pengiktirafan doktor. Boleh call saya: 0194762661.

    BalasPadam
  4. salam adawiyah.salam perkenalan akak doakan semoga cepat sembuh dan bertambah baik.jemputlah datang blog akak yer semoga terjalin ukhwah

    BalasPadam
  5. along... alhamdulillah dpt dgr suara along semalam.. best sgt..

    BalasPadam
  6. rabiatul adawiyah dah meninggal 2 hari lepas.. alfatihah.. kak ja doakan roh along dicucuri rahmat.. thanks cik nor call kak ja semata2 along nak dgr suara..

    BalasPadam
  7. antara doa yang mustajab dimakbulkan ialah doa seorang muslim kepada saudara muslimnya yang lain tanpa pengetahuannya.
    insya-Allah, hanya Allah yang mampu menyembuhkan, dan setiap yang baik, atau yang buruk, yang datangnya dari Allah, pasti adalah untuk kebaikkan kita juga...
    selalu-selalulah kita saling mendoakan antara satu sama lain...
    #blogspot : rawtankanser2013

    BalasPadam
  8. Berusaha melawan penyakit juga satu ibadah...semoga roh arwah dicucuri rahmat...amin...

    BalasPadam