Selasa, 14 Ogos 2012

Ramadhan berlalu...Syawal menjelang~~

Lama ye xconteng2 kat blog ni... Untuk pengetahuan semua, sekarang aku bertugas sebagai Coordinator utk remaja OKU kat untuk Malaysia Council Cheshire Home and sevices.Alhamdulillah dah masuk bulan kedua dan bermakna dh 2 bulan aku meninggalkan Nestle.Tapi pengalaman kat Nestle banyak mengajar aku tentang apa itu KERJA. Kerja baru aku ni memerlukan komitmen yang tinggi. Tapi rezeki Allah nak bagi aku berpeluang kembali ke negeri dibawah bayu dan bonus dapat ke sarawak..Walaupun atas komitmen kerja..tapi dapat juga aku melepaskan rindu pada UMS.. Sekarang opis aku kat Selayang tumpang kat Selangor Cheshire Home. Seronok bile dapat duduk dengar golongan OKU yang pelbagai kekurangan ini.Sekurang-kurangnya aku dapat menimba pengalaman dalam pengurusan OKU.Kalau sebelum ini aku cuma berpeluang duduk dgn kanak-kanak yang mempunyai masalah Autism, SD,Hyperactive dll, sekarang aku berpeluang untuk mengenali OKU yang melibatkan kekurangan fizikal. Di home ini penuh dengan kasih sayang sentiasa tersenyum... Syukur sgt pada Allah bila aku LULUS dalam ujian PEGAWAI PSIKOLOGI SPA yang diadakan pada 14/7/2012..tinggal tggu untuk ujian ke dua yang belum tahu bila. Minta-minta aku akan lulus jugak dalam ujian yang ke dua tu nanti...doakan ye... Alhamdulillah..syukur pada Allah...hampir sebulan kita umat Islam berpuasa..xlama lagi syawal akan menjelang....yeyeyeye!!

1 ulasan:

  1. Salam..saya nak beri cadangan untuk mencuba produk berasaskan Transfer Factor yang berfungsi sebagai mengajar sistem ketahanan imun badan kita dan memusnahkan terus virus dalam badan agar kesihatan terjamin..dijamin berkesan untuk rawatan leukimia,kanser dan banyak lagi..insyallah..try sngt2 produk ni..insyaallah dapat membantu..banyak testimonial yang berjaya dalam rawatan kanser dng menggunakan Transfer Factor..

    boleh tengok testimonial yang berjaya disini..

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=428201323964680&set=a.428198847298261.1073741829.428178340633645&type=1&theater

    atau visit http://4lifefortune.blogspot.com/

    terima kasih..

    BalasPadam