Selasa, 4 Januari 2011

selamat tahun baru 2011

salam ,

alhamdulillah dah 5 hari kita di tahun baru..apa azam kawan2?setiap orang mesti ada azam tersendiri kan.tahun 2011 mungkin menjadi tahun yang memberikan pelbagai erti kepada setiap insan.tahun ni juga insyAllah aku akan menamatkan pengajian.harap2 semuanya akan berjalan lancar seperti yang dirancangkan..beberapa hari sebelum balik sabah aku dh berjaya nak menjana sedikit pendapatan keluarga..perniagaan kecil-kecilan..bak kata orang kalau kita xcuba, kita xkan tahu..alhamdulillah..semoga usaha penjualan kerepek2 hasil tangan orang johor akan mendapat sambutan..

selain tu jugak macam nak mengembangkan lagi perniagaan mutiara kawe..tgk la bila balik sabah nanti..pada kawan-kawan yang berminat untuk membeli barang-barang perhiasan cantik-cantik dari negeri di bawah bayu bole lah contact-contact ak..harga berpatutan ba...

azam tahun 2011 ini...

~~~nak jadi lebih sihat,nak menjaga n' lebih menghargai jasad pemberian Allah

~~~nak graduate dgn cemerlang..insyallah n' dapat keje ujung tahun ni

~~~nak kumpul duit...

~~~nak jadi org yang lebih matang..

~~~ last skali * xle bagitahu..hehehe

semoga tahun 2011 akan menjadi tahun yang bertuah bagi aku dan semua kawan-kawan..bersyukur kepada Allah kerana memberikan kita usia dan dapat melihat lagi di tahun baru..semoga kita menjadi hamba Allah yang lebih bertaqwa..amin..

semoga berjumpa lagi...
~~~

4 ulasan:

  1. Wah...cepat jual mutiara nnt akk leh shopping...ngeee

    BalasPadam
  2. lme x jmpe k. long...miz u always,,:)-ur cousin

    BalasPadam